آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید!

  • کد خبر: ۲۲۷۲۴۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید!
آیا استعلام خلافی خودرو با کدملی ممکن است؟ آیا دیگر نیازی نیست که برای گرفتن یک خلافی ساده راهی پلیس + 10 شویم؟ آیا آنلاین می‌توان تمامی این کار‌ها را پیش برد؟ پاسخ کوتاه به تمامی این سوالات، بله است؛ اما پاسخی که شرح و تفصیل بیش‌‌تری داشته باشد را باید در ادامه مقاله بخوانید.

گزارش آگهی

ما به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن خلافی خودرو را گرفت و حتی استعلام نمره منفی گواهینامه را به‌دست آورد. همراه ما با تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

با انواع خلافی خودرو آشنا شوید

جریمه‌ها و خلافی‌های خودرو دارای انواع مختلفی هستند و این انواع توسط پلیس از یک‌‌دیگر تفکیک شده است. در ادامه انواع این خلافی‌ها را به همراه مثال به شما توضیح خواهیم داد:

  • جریمه دوبرگی: اگر مرتکب خلافی شوید و به‌طور غیرعامدانه از دستور پلیس برای ایست خودداری کنید، جریمه دوبرگی برای شما منظور خواهد شد. این جریمه شامل یک برگ جریمه تخلف و یک برگ هم جریمه خودداری شما از فرمان پلیس است.

  • جریمه خودداری: جریمه خودداری تا حد زیادی شبیه به جریمه دوبرگی است اما تفاوت آن در این است که راننده به‌صورت عمدی از فرمان پلیس سرپیچی می‌کند.

  • جریمه تسلیمی: این جریمه یعنی شما مرتکب خلافی شوید و با دستور ایست پلیس هم تسلیم شده و جریمه را قبول کنید. در چنین شرایطی تنها همان جریمه تخلف برایتان منظور می‌شود.

  • جریمه الصاقی: این جریمه یعنی شما در کنار خودرو خود حضور ندارید و پلیس برگ جریمه را به خودرو شما الصاق خواهد کرد. برای نمونه جریمه‌های معروف زیر برف‌پاک‌کن از این دسته هستند.

  • جریمه دوربینی: جرایم دوربینی همان‌طور که از نام‌شان مشخص است، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ثبت می‌شود.

حالا که با انواع مختلف جریمه‌ها آشنا شدیم، بد نیست که به‌ سراغ روش‌های مختلف دریافت خلافی خودرو هم برویم. این مورد را در پاراگراف بعدی بررسی خواهیم کرد.

انواع روش‌های دریافت خلافی

روش‌های زیادی برای دریافت و استعلام خلافی خودرو وجود دارد. برای این کار روش‌های حضوری، غیرحضوری آفلاین و غیرحضوری آنلاین مختلفی هست که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. روش حضوری مراجعه به پلیس به‌علاوه 10 است که بسیاری به دلیل زندگی‌های شلوغ امروزی ترجیح می‌دهند که سراغ این روش نروند.

روش‌های غیرحضوری آفلاین شامل پنل‌های پیامکی و کدهای دستوری است که به‌دلیل رابط کاربری سخت‌شان تنها برای مواقع ضروری گزینه خوبی هستند. روش‌های آنلاین امروز بیش از دیگر روش‌ها محبوبیت دارند و بقیه مردم ترجیح می‌دهند که از چنین روش‌هایی استفاده کنند تا استعلام خلافی خودرو خود را بگیرند.

آیا امکان دریافت خلافی با کد ملی وجود دارد؟

روش‌های مختلفی برای دریافت خلافی هست که شما می‌توانید از تک‌تک آن‌ها استفاده کنید. اما استعلام خلافی خودرو با کد ملی یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای انجام این کار است. با کد ملی می‌توان به‌راحتی این استعلام را گرفت؛ اما مهم این است که شما بخواهید برای چنین استعلامی از چه پلتفرمی استفاده کنید. اما به‌‌طور کلی باید بگوییم می‌توان با کد ملی استعلام خلافی را گرفت.

در چه زمانی خلافی دوبرابر می‌شود؟

بعضی از خلافی‌ها هستند که پس از گذشت زمان خاصی 2 برابر می‌شوند و باید به آن‌ها توجه داشت. انواع جریمه‌ها را که بررسی کردیم. از بین آن جریمه‌ها، جریمه‌های تسلیمی، الصاقی و خودداری بعد از 60 روز 2 برابر می‌شوند. باید این دسته از جرایم را قبل از موعد پرداخت کرد تا هزینه اضافی روی دست ما نگذارند.

نمره منفی گواهینامه چیست؟

Point system یا سیستم نمره یک سیستم جهانی است برای رانندگانی که تخلف می‌کنند. براساس این سیستم پس ‌از تخلف امتیاز منفی خاصی به راننده تعلق خواهد گرفت که اگر آن امتیاز‌ها به حد نصاب خاصی برسد، راننده با جریمه‌های سنگین‌تری مثل ابطال گواهینامه روبه‌رو خواهد شد.

روش‌های دریافت نمره منفی گواهینامه

تخلف‌های زیادی وجود دارند که ممکن است شما به‌خاطر آن‌ها نمره منفی کسب کنید. نمره منفی‌ها نیز از مقادیر کم شروع می‌شوند و هر اندازه که تخلف شما خطرناک‌تر و مهم‌تر باشد، نمره منفی نیز بیشتر خواهد شد. همانند خلافی، نمره منفی را نیز می‌توان با استفاده از کد ملی استعلام گرفت. روش‌های مختلفی هم برای دریافت آن وجود دارد. سیستم‌های پیامکی و کد‌های دستوری زیادی هست؛ اما بهترین راه استفاده از شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده این خدمت است.

در چه زمانی نمره منفی گواهینامه خطرناک است؟

اعمال محدودیت براساس نمره منفی دارای 3 سطح است. در سطح اول افرادی مجموع نمره‌های منفی آن‌ها به 30 برسد، به‌مدت 3 ماه گواهینامه‌شان توقیف خواهد شد و نمی‌توانند پشت فرمان هیچ ماشینی بشینند. در سطح دوم اگر مجموع نمرات منفی به 25 برسد گواهینامه بار دیگر برای 6 ماه توقیف خواهد شد و جریمه بیش‌‌تری هم باید برای آزادسازی آن پرداخت کرد.

در مرحله سوم اگر مجموع نمرات منفی یک راننده به 20 برسد، گواهینامه او باطل خواهد شد و به‌مدت یک‌سال اجازه رانندگی پیدا نخواهد کرد. راننده خاطی باید پس ‌از دوره محرومیت بار دیگر برای دریافت گواهینامه اقدام کند.

تاپ بهترین راهکار برای استعلام خلافی و استعلام نمره منفی

استعلام خلافی خودرو با کد ملی و استعلام نمره منفی گواهینامه در سریع‌ترین زمانی که فکرش را بکنید، تنها با سوپر اپلیکیشن تاپ ممکن خواهد بود. تاپ می‌تواند در کم‌‌تر از 30 ثانیه چنین استعلامی را برای شما انجام دهد.

برای دسترسی به این سرویس تنها کاری که باید انجام دهید، نصب سوپر اپلیکیشن تاپ و مراجعه به بخش خدمات خودرویی آن است. البته که تاپ محدود به این سرویس‌ها نیست.

دستیار کامل خدمات خودرو

استعلام خلافی خودرو با کد ملی و استعلام نمره منفی تنها بخش کوچکی از خدمات گسترده تاپ را شامل می‌شود. این سوپر اپلیکیشن بیش‌ از 100 خدمت کاربردی را ارائه می‌دهد. تاپ می‌تواند یک دستیار کامل خودرویی برای شما باشد. دستیاری که از سرویس‌های کوچکی مثل کارت به کارت تا خدمات بزرگ‌تری مثل ثبت چک صیادی را به شما ارائه می‌دهد.

با این دستیار رایگان فاصله زیادی ندارید. کافی ‌است به کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی یا حتی وب‌سایت رسمی تاپ مراجعه کنید تا با دانلود این سوپر اپلیکیشن، یک دستیار هوشمند داشته باشید. تاپ برای آیفونی‌ها هم هست و نسخه آی‌او‌اس آن نیز در وب‌سایت قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->